مروری بر لپ تاپ Origin Eon 17-S

اخبار روز تکنولوژی 25 آذر 1393 علی مظفری

مروری بر لپ تاپ Origin Eon 17-S

با این سیستم کاربری هایی حتی فراتر از وب گردی می توانید داشته باشید اما انتظار اجرای بازی های سنگین را نداشته باشید.  ابعاد و وزن آن به ترتیب 41*29*4 سانتی متر و 3.9 کیلوگرم برآورد شده است.

این لپ تاپ از صفحه نمایشی 17.3 اینچی با دقت Full HD یعنی 1920×1080 بهره می‌برد. دقت تصاویر و کیفیت رنگ‌های تولید شده توسط این صفحه فوق العادست، علاوه بر آن زاویه دید گسترده، موجب دید بهتر شده.  

اسپیکرها در جلوی سیستم تعبیه شده اند، که صدای خروجی رضایت بخشی ارائه می دهد.

صفحه کلید، به دلیل وجود قسمت عددی جداگانه یک کیبورد کامل محسوب می شود و نحوه ی چیدمان کلیدها در کنار هم به گونه ای است که تایپ کردن را بسیار آسان و سریع می کند، به طوری که در آزمایش های انجام شده قابلیت تایپ کردن 65 کلمه در یک دقیقه رکورد زده شده. همچنین کیبورد مجهز به نور پس زمینه ی قرمز است که امکان استفاده در محیط های کم نوررا برای شما فراهم می کند. تاچ پد زیر کیبورد، علاوه بر فرمان های لمسی از کارهایی فراتر از حرکات متداول پشتیبانی می کند.

از لحاظ پورت و درگاه خارجی می توان: سه عدد پورت USB3، خروجی HDMI، پورت eSATA/USB 3.0 و پورت شبکه اشاره کرد.

از مشخصات سخت افزاری این سیستم می توان به: پردازنده ی Core i7-4940MX با سرعت فرکانس 3.1 گیگاهرتز، 16 گیگابایت رم، 1 ترابایت هارددیسک همراه با 120  گیگابایت SSD و پردازنده ی گرافیکی GeForce GTX 980M  با 8 گیگابایت VRAM اشاره کرد، که این هارددیسک به صورت هیبریدی کار می کند و 4.97 گیگابایت فایل مولتی مدیا را حدود 20 ثانیه ارسال می کند.

باتری تعبیه شده در Origin Eon 17 تا 3 ساعت و 11 دقیقه، بدون استفاده از شارژر به شما کارایی می دهد.