رونمایی از لپ تاپ جدید HP

اخبار روز تکنولوژی 17 آبان 1393 علی مظفری

رونمایی از لپ تاپ جدید HP

شرکت های مختلف لپ تاپ هایی را مخصوص گیمرها رونمایی کردند، این بار نوبت به کمپانی HP برای تولید این سری از لپ تاپ ها، به نام اچ پی Omen رسیده است. در سال 2006 این شرکت به تولید این سیستم ها مشغول شد اما در اواخر همان سال، تولید را متوقف کرد.
این محصول به رنگ مشکی و جنس آن از آلومینیوم مستحکم ساخته شده است، که در برابر ضربه مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. بلندگوها در دو طرف لپ تاپ به صورت شبکه ای طراحی شده است.
ضخامت این محصول تنها 2 سانتی متر و وزن آن 2.1 کیلوگرم اندازه گیری شده، که در میان لپ تاپ های سری گیمینگ، بسیار سبک وزن تر و سبک تر از رقبای خود می باشد. در ادامه این مطلب به معرفی این سری از لپ تاپ های گیمینگ اچ پی می پردازیم بنابراین با فروشگاه اینترنتی هدف همراه ما باشید.

لپ تاپ های جدید اچ پی

لپ‌تاپ اچ پی با صفحه نمایش 15.6 اینچی کیفیتی Full HD، با رزولوشن 1920*1080 را به شما ارائه می دهد و تصویر فوق‌العاده‌ای را در به نمایش درمی آورد. در درون لپ‌تاپ، پردازنده‌های اینتل Core i7-4710HQ با چهار هسته با سرعت پردازنده 2.5 گیگاهرتز، گرافیک انویدیا GeForce مدل   GTX860M همراه با 2 گیگابایت VRAM، 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظهSSD را شاهد هستیم.این نکته را هم بدانید که شما این با پرداخت 100 دلار اضافه تر می توانید حافظه ی SSD را به 256 گیگابایت ارتقاء دهید. همچنین کاربران تشنه ی قدرت می تواند مقدار رم و همچنین VRAM را به مقدار دو برابر افزایش دهند.

لپ تاپ های جدید اچ پی

تنظیمات پایه و مدل ساده تر Omen، از 4 نوامبر ( 13 آبان) در فروشگاه های آمریکا به فروش می رسد. اکنون بعد از سال ها از توقف تولید این سری از لپ تاپ های گیمینگ اچ پی اخیرا اچ پی تولید این مئل ها را از سر گرفته است . مئل های متنوعی را روانه بازار کرده است. یکی از جدیدترین مدل های لپ تاپ اچ پی HP Omen 17T-CB100-A است که هم اکنون در فروشگاه اینترنتی هدف موجود می باشد.