نسل بعدی محصولات ایسر به نام  Acer V Nitroبا صفحه نمایش 4k

اخبار روز تکنولوژی 12 آبان 1399 علی مظفری

نسل بعدی محصولات ایسر به نام Acer V Nitroبا صفحه نمایش 4k

این بار کمپانی ایسر، سری لپ تاپ های بازی خود به نام  V Nitroرا تولید و رونمایی کرد. این سیستم با رنگ مشکی و صفحه نمایش 15.6 اینچی و برآورد قیمت 1,499 دلار به فروش می رسد.

این لپ تاپ با وزن 2.4 کیلوگرم و ابعاد 388*256*22 میلیمتر، سبک وزن تر از لپ تاپ لنوو Y50-70 Touch می باشد.همچنین یکی از ویژگی های برجسته ی این سیستم،تکنولوژی دالبی در ساخت بلندگوها می باشد، که میزان صدای زیاد بدون لرزش را از لپ تاپ خارج می کند.

از دیگر مشخصات روایت شده برای این دستگاه می توان به، نمایشگری با رزولوشن 3840*2160  و ارائه ی کیفیتی فراتر از Full HD اشاره کرد، که کمتر لپ تاپی را با این کیفیت می توانید پیدا کنید.

 

صفحه کیبورد از زیبایی خاصی نیز بهره برده است. دور کلیدهای کیبورد به نور قرمزرنگی  مجهز شده است و فواصل بین آنها به رنگ مشکی براق است .این نور پس زمینه در محیط نور کم، منظره‌ای بسیار زیبا خلق می‌کند. وجود فاصله بین کلیدهای کیبورد و قسمت عددی جداگانه، موجب می شود که دقت و صحت تایپ کردن افزایش یابد و سریع تر انجام شود.

 

این محصول با پردازنده ی چهار هسته ای Intel Core i7-4710HQ و 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت هارد دیسک که در کنار آن 256 گیگابایت حافظه از نوع SSD تعبیه شده است و می تواند به بوت شدن سریع تر سیستم کمک شایانی کند. پردازنده ی گرافیکی این لپ تاپ  Nvidia GeForce GTX 860M  همراه با 2 گیگابایت حافظه ی VRAM به کار رفته است که نیاز شما را برای بازی های سنگین فراهم می کند.

در بالای صفحه نمایش وب کم با کیفیت 1280*720، برای برقراری تماس های ویدیویی قرار گرفته است. از نظر پورت و درگاه خارجی این سیستم به: سه پورت USB3، کارت خوان SD، خروجی HDMI، پورت شبکه، جک میکروفون و هدفون و قفل Kensington جهت جلوگیری از دزدیده شدن اشاره کرد.