سری جدید لپ تاپ های Alienware مربوط به کمپانی Dell

اخبار روز تکنولوژی 08 آبان 1393 علی مظفری

سری جدید لپ تاپ های Alienware مربوط به کمپانی Dell

این سری از محصولات به اسم alienware 13، باریک تر و سبک تر از نسل قبل، از 28 اکتبر وارد بازار می شود. این لپ تاپ صفحه نمایش 13 اینچی دارد و به دلیل سخت افزار فوق العاده قوی، برای گیمرهای حرفه ای توصیه می شود. 
یکی از نکات مهم که این سیستم با آن روبه رو است، کارت گرافیک Amplifier ( تقویت کننده) می باشد. این کارت گرافیک از طریق یک کابل و یک سوئیچ به کارت گرافیک داخلی که Nvidia GeForce 860M است( این کارت گرافیک انتظار شما برای پشتیبانی از بازی های یارانه ای سنگین را برآورده نمی کند) متصل شده، که در این صورت سیستم شما از کارت گرافیک GeForce GTX 980 استفاده می کند. این سری از کارت گرافیک های شرکت Nvidia، یکی از جدیدترین و قدرتمند ترین کارت گرافیک ها محسوب می شود و می تواند تمام نیازهای شما در استفاده از نرم افزارهای سه بعدی و بازی های سنگین را برآورده کند. 

Amplifier مدل های مختلف کارت گرافیکی مانند AMD را برای مدت طولانی استفاده از لپ تاپ، پشتیبانی می کند. 
رزولوشن پایه ی صفحه نمایش از 1366*768 شروع می شود، که شما می توانید این کیفیت را به فول اچ دی و یا بیشتر از آن یعنی 2560*1440 ارتقاء دهید. 
کمپانی دل قصد دارد که طراحی بقیه ی اجزای این سیستم، از جمله نور پشت درب لپ تاپ و نور خروجی از قسمت های دیگر لپ تاپ را از نسل قبل این محصول الهام بگیرد.