آشنایی با محصول جدید کمپانی لنوو به اسم ThinkPad Yoga 11e Chromebook

اخبار روز تکنولوژی 05 آبان 1393 علی مظفری

آشنایی با محصول جدید کمپانی لنوو به اسم ThinkPad Yoga 11e Chromebook

کمپانی جدید لنوو، یک شرکت موفق در زمینه ی تولیدات محصولات الکترونیکی بوده و هست. این شرکت محصولات جدیدی را تولید کرده است که صفحه نمایش قابلیت چرخش به 360 درجه را دارد، که در این حالت تبدیل به تبلت می شود، از این رو در سه حالت مختلف دیگر می شود از آن استفاده کرد.لپ تاپ ThinkPad Yoga 11e Chromebook یکی از محصولات کمپانی لنوو است که قابلیت چرخان دارد. در شکل زیر این موضوع صراحتا قابل درک است.

بررسی  ThinkPad Yoga 11e Chromebook


 این محصول اولین سیستمی می باشد که تنظیمات سخت افزاری آن بر اساس تبلت ساخته شده است. نام این سری از محصولات  ThinkPad Yoga 11e Chromebook  می باشد.
این لپ تاپ با ابعاد 300*215*22 میلیمتر وارد بازار الکترونیک و دیجیتال خواهد شد.
رزولوشن این صفحه نمایش 11.6 اینچی، 1366*768 ساخته شده از پنل IPS می باشد. این موضوع به گستردگی زاویه دید صفحه نمایش کمک می کند. همچنین این صفحه نمایش از قابلیت لمسی پشتیبانی می کند.

حالا وقتشه! اینو بخون ۱۱ لپ‌تاپ جالب توجه در نمایشگاه CES 2019
در آزمایش های صورت گرفته روی این سیستم، این لپ تاپ به عنوان بهترین کیبورد در صدر دیگر رقبا قرار دارد. این کیبورد فاقد دکمه ی Delete می باشد، اما در بقیه موارد شبیه کیبوردهای عادی است. کلیدهای انحنا دار و وجود فضای خالی بین آن‌ها، تجربه خوب و لذت بخشی را در هنگام تایپ کردن برای کاربران به ارمغان می آورد.

بررسی  ThinkPad Yoga 11e Chromebook

 

از لحاظ پورت و درگاه خارجی این لپ تاپ یک سیستم همه چیز تمام است. در سمت چپ: پورت USB2 و کارت خوان SD، در سمت راست قفل Kensington  جهت جلوگیری از دزدیده شدن ، خروجی HDMI و پورت USB3( در این لپ تاپ پورت USB3 بر خلاف لپ تاپ های دیگر به رنگ خاکستری پر رنگ مانند USB2 می باشد. ) همچنین کلید های روشن و خاموش و تنظیم میزان صدا در سمت راست سیستم تعیبه شدند. 

پورت های ThinkPad Yoga 11e Chromebook


پردازنده ی لپ تاپ ThinkPad Yoga 11e Chromebook چهار هسته ای و از نوع Intel Celeron N2930با سرعت فرکانس 1.8-2.16 گیگاهرتز، که سرعت فرکانس در حالت های مختلف کاربری به صورت خودکار تغییر می کند. در ضمن علاوه بر 4 گیگابایت حافظه ی رم، این دستگاه مجهز به 16 گیگابایت حافظه ی داخلی است.

کارایی باتری به کار رفته در این لپ تاپ فوق العاده است و در تست های صورت گرفته روی این باتری نشان داد که این باتری 6:15 ساعت بدون استفاده از شارژر به شما کارایی می دهد. 
این لپ تاپ تا به الان جزء بهترین کروم بوک ها شناخته شده است.