کمپانی Amazfit با معرفی Amazfit T-Rex از سری جدید محصولات خود رونمایی کرد

اخبار روز تکنولوژی 09 اردیبهشت 1402 کارشناس سایت

کمپانی Amazfit با معرفی Amazfit T-Rex از سری جدید محصولات خود رونمایی کرد

کمپانی اِمِیز فیت (Amazfit) که برای علاقه مندان به محصولات شیائومی برندی نام آشناست؛ در چندین ماه گذشته اقدام به معرفی و رونمایی از ساعت‌های هوشمند بسیاری کرده است که تعدادی از آن‌ها با همکاری شیائومی بوده و بسیاری نیز با برند رسمی Amazfit منتشر شده‌اند. روند رو به جلوی امیز فیت در سال جدید نیز نه تنها کاهش نیافته بلکه سرعت بیشتری نیز به خود گرفته است؛ چراکه Amazfit در نمایشگاه CES 2020 از سری جدید خود با نام T-Rex پرده برداری کرد.

 

معرفی Amazfit T-Rex

 

این کمپانی چینی در کنفرانس خود، اولین محصول از سری تی رکس را معرفی کرد که Amazfit T-Rex نام دارد. Amazfit T-Rex یک ساعت هوشمند با قیمت مقرون به صرفه می‌باشد که از استاندارد مقاومت نظای برخوردار بوده و برای افرادی تهیه شده است که قصد خرید یک ساعت هوشمند گران قیمت را ندارند.

بر اساس صحبت‌های ارائه شده در کنفرانس امیز فیت، ساعت هوشمند Amazfit T-Rex با یک بار شارژ به مدت 20 روز همراه شما خواهد بود؛ اما لازم است بدانید که Amazfit مشخص نکرده این زمان ارائه شده برای حالت آماده به کار (Standby) ارائه شده یا زمانی که در حال استفاده دائم از این ساعت هستید!

 

معرفی Amazfit T-Rex

 

ساعت هوشمند Amazfit T-Rex به همراه GPS داخلی و نمایشگر امولد (AMOLED) روانه بازار خواهد شد. این ساعت ضد آب بوده و قادر است تا به مدت 30 دقیقه در عمق 50 متری زیر آب دوام بیاورد. نمایشگر به کار رفته در Amazfit T-Rex از رزولوشن 360x360 پیکسلی بهره مند است و دارای طولی معادل 1.3 اینچ می‌باشد. طبق گفته شرکت امیز فیت، وزن ساعت T-Rex معادل 58 گرم در نظر گرفته شده و این محصول در 5 رنگ از جمله مشکی، سفید، سبز ارتشی مورد عرضه عمومی قرار خواهد گرفت.

حالا وقتشه! اینو بخون نقد و بررسی ساعت هوشمند Xiaomi Amazfit Bip : کمترین هزینه، بیشترین امکانات!

ساعت هوشمند Amazfit T-Rex از 4 دکمه در حاشیه بدنه برخوردار است که امکان ارتباط با رابط کاربری این ساعت را فراهم می‌آورد و مثل سایر ساعت‌های هوشمند، Amazfit T-Rex نیز قابلیت اتصال به هر دو سیستم عامل Android و iOS را دارد.

 

معرفی Amazfit T-Rex

 

این ساعت هوشمند قادر به رهگیری 14 ورزش مختلف از جمله پیاده روی، کوه نوردی، شنا و ... می‌باشد که این موضوع برای ورزش کاران بسیار حائز اهمیت است.

ساعت هوشمند Amazfit T-Rex از تاریخ 9 ژانویه سال 2020 با قیمت پایه 139.9 دلار، در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

 

منبع : techradar