فروش تبلت دیواری Lenovo yoga 2

اخبار روز تکنولوژی 08 آبان 1393 علی مظفری

فروش تبلت دیواری Lenovo yoga 2

در لیست اعلام فهرست رونمایی از محصولات لنوو، در اوایل ماه اکتبر یک محصول به اسم Lenovo yoga 2، به چشم می خورد. این محصول همراه با صفحه کلید مجزا وارد بازار خواهد شد.

کلیدهای انحنادار و فاصله ی بین کلیدهای کیبورد، باعث می شوند که دقت و صحت تایپ کردن افزایش یابد از خصوصیات این کیبورد می باشد. اصطلاحا به این نوع صفحه کلید، ACCU TYPE می گویند.

تاچ پد دقیقا در زیر کیبورد قرار دارد و فرمان های لمسی شما را به راحتی انجام می دهد.

شما می توانید بسته به سلیقه و کارایی خود، این تبلت را به چهار حالت عادی(خوابیده)، ایستاده، شیب دارو همچنین به صورت آویزان به دیوار درآورد. در شکل زیر این موضوع قابل درک است. شاید شما کمتر شنیده باشید که تبلت را به دیوار متصل کنند، اما این محصول با استفاده از شیاری به اسم kickstand، امکان نصب آن به دیوار را به شما می دهد.

 

صفحه نمایش این سیستم با کیفیت چهار برابر بهتر فول اچ دی و رزولوشن 2560*1440، تصاویر را بسیار با کیفیت و به وضوح و روشنی به نمایش درمی آورد.

Yoga 2، مجهزبه سیستم عامل ویندوزی ( ویندوز 8.1) می باشد که امکان نصب بیشتر برنامه ها را به شما می دهد. همچنین مقدار 4 گیگابایت رم فضای بسیار مناسبی را برای ذخیره کردن فایل فراهم می کند.

پردازنده ی چهار هسته ای Z3745 همراه با سرعت پردازنده ی 1.86 گیگاهرتز عملکرد فوق العاده ای را برای این تبلت حاصل می کند.

با استفاده از شیار Micro SD، امکان ارتفاء حافظه داخلی از 64 گیگابایت به 128 گیگابایت وجود دارد.

در تست های انجام شده روی باتری12800 میلی آمپری این تبلت، تا 15 ساعت بدون استفاده از شارژر به شما کارایی می دهد.

با خرید این محصول، به مدت یک ماه، به صورت رایگان می توانید از آفیس 365 استفاده کنید.

از جمله مشخصات برجسته ی دیگر این محصول می توان به دو بلندگوی بزرگ همراه با ساب ووفر JBL، که منجر به تولید صدای قدرتمند می شود، اشاره کرد.

فروش Yoga2 از ماه November( اوایل آبان ماه) با قیمت 700 دلار انجام خواهد شد.