شرکت DELL هم به عرصه ی رقابت در تولید تبلت وارد شد

اخبار روز تکنولوژی 10 آبان 1393 علی مظفری

شرکت DELL هم به عرصه ی رقابت در تولید تبلت وارد شد

کمپانی dell، تبلت هایی را به اسم Venue 8 Pro 3000 طراحی کرده که در آن ویژگی های برجسته تری نسبت تبلت های دیکر رقبا وجود دارد.  این محصول با صفحه نمایش 8 اینچی و رزولوشن 1280*800 همراه با 32 گیگابایت حافظه ی داخلی به بازار الکترونیک راه پیدا خواهد کرد. با استفاده از شیار Micro SD، تا 64 گیگابایت مقدارحافظه ی داحلی قابل ارتقاء است.

علاوه بر آن، سیستم عامل این تبلت بر اساس ویندوز است،که امکان نصب بیشتر برنامه ها را برای شما فراهم می کند.

پردازنده ی Z3735G، همراه با 1 گیگابایت رم ازویژگی های سخت افزاری Venue می باشد.

از امکانات ارتباطی می توان به وای فای نوع 802.11b/g/n اشاره کرد. همچنین این تبلت  از استاندارد Miracast پشتیبانی می کند. برای اطلاعات بیشتر باید بگوییم، میراکست استانداردی است که برای انتقال داده‌های تصویری با کیفیت بالا از طریق WiFi مورد استفاده قرار می‌گیرد. به‌کمک این فناوری، می‌توان صفحات نمایش بزرگ را به‌عنوان نمایشگر گوشی اندرویدی خود استفاده کرد و از تماشای فیلم‌های HD در اندازه‌ای بزرگ‌تر لذت برد یا کار با اپلیکیشن‌های خود را در سایزی متفاوت تجربه کرد. در شکل زیر می توانید این موضوع را به خوبی درک کنید.

علاوه بر وای فای، این محصول مجهز به آخرین ورژن بلوتوث برای ارسال و دریافت سریعتر فایلها شده است.

 در سمت راست این تبلت شیار  Micro USB، برای انتقال داده و همچنین مورد استفاده به عنوان سوکت شارژر، دکمه ی میزان صدا، دکمه ی روشن و خاموش و در سمت دیگر دکمه ی ویندوز قرار گرفته اند.

دو دوربین، یکی دوربین عقب با کیفیت 5 مگاپیکسل، برای عکس و فیلم برداری و دیگری با کیفیت 1.2 مگاپیکسل به عنوان وب کم مورد استفاده قرار می گیرند.

این تبلت با شروع قیمت از 200 دلار به فروش خواهد رسید.