کمپانی آمازون، تبلت های مخصوص با کاربری های متفاوت را وارد بازار کرده است

اخبار روز تکنولوژی 11 بهمن 1395 علی مظفری

کمپانی آمازون، تبلت های مخصوص با کاربری های متفاوت را وارد بازار کرده است

 

شرکت آمازون تبلت هایی را تولید و معرفی کرده است، که دارای چند سری می باشد، تبلت 7 اینچی 139 دلار، 8.9 اینچی 379 دلار و 479 دلار وجود فناوری اتصال سیم کارت.

این شرکت سعی در توسعه ی این محصول در حداکثر کشورها دارد تا بتواند بیشترین فروش را داشته باشد.

تبلتی که هزینه ی کمتری دارد دارای سخت افزار قدرتمندی می باشد، از جمله وجود پردازنده ی چهار هسته ای و وجود دوربین جلو( وب کم) و عقب.

نوع دیگر این تبلت ها به نام Fire HDX، که دارای ویژگی هایی از جمله: وزن 374 گرم، باتری با بازدهی 12 ساعت بدون استفاده از شارژر، پردازنده ی Snapdragon 805 با سرعت فرکانس 2.5 گیگاهرتز و صفحه نمایشی با رزولوشن 1920*1080 می باشد.

این شرکت تبلت هایی را مخصوص بچه ها با اسم Fire HD Kids طراحی و معرفی  کرده است، که بچه ها می توانند به راحتی و بدون مشکل با این تبلت استفاده کنند. مشخصات فنی برجسته ی این دستگاه عبارت است از: پردازنده ی چهار هسته ای و صفحه نمایش HD.

این تبلت در دو سایز 6 و 7 اینچی وارد بازار شده است.

این کمپانی تبلت های دیگری را به نام Kindle Voyage e-reader جهت مطالعه را طراحی کرده است. این تبلت دارای ویژگی های می باشد که موقع استفاده ی زیاد، چشم شما را خسته نمی کند. ضخامت این محصول 7.6 میلیمتر می باشد، که موجب حمل آسانتر آن می شود. علاوه بر آن سیستم عامل این گوشی Fire  است، که ساخته ی خود شرکت آمازون می باشد. سایز این تبلت نسبت به ورژن قبل 39 درصد بزرگتر شده است.

با استفاده از فناوری PagePress، شما می توانید با آرام فشار دادن انگشت خود روی صفحه نمایش، به صفحه ی بعدی بروید.